Heejsweeis

I morgon så har jag och min underbara kille Anton varit
tillsammans i 4 månader : )  . 4 helt underbara månader
kan jag säga er , han är som sagt helt underbar. Men han
är bara min ;D .  Anton är en dröm kille , en sån som alla
tjejer drömmer om :D . han ;
 

  • Pussar en i pannan :)
  • Cycklar med mig ända hem sen cyklar han hem igen ( vi pratar om km här )
  • När jag känner mig som fulast säger han ; Du är så otroligt fin
  • Gav mig 2 rosor med blomsterbud den dagen vi varit tsm i 2 månader
  • Pussar mig m.m framför sin släckt och vänner
  • Låter mig låna hans tröja när jag fryser och han själv får gå i t-shirt ( han sägar att jag MÅSTE ta tröjan )
  • Underbar och MIN är vad han är : )
ja nu har ni fått veta hur världens bästa kille är : ) men kom i håg , han är min ;D PussÅkram / eeellliinh

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh älsk :') <3

2009-06-21 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0