En VÄLDIGT slapp dag

idag så har det varit otroligt fint väder , man skulle ha varit ute heladagen , bara slappnat av och levt livet .
MEN , det gjorde inte jag .. jag har suttit vid datorn nästan hela dagen , dumt nog.
Jag vaknade tog mig en dusch, trodde jag iaf. Jag drog igång vattnet och ner över hela min kropp forsar det ISKALLT vatten ,
mamma hade duschat slut på varmvattnet. Jaja tänkte jag , nu har jag iaf vaknat.
Jag tar på mig kläderna och sätter mig vid datorn.
Jag och min syster var ensamma hemma med lillebror kristoffer idag för mamma , mammas kille thomas och minsta lillebror robin drog iväg och golfade. Det var väldigt lätt att ta hand om kristoffer för han gick iväg med sina kompisar och spelade fotboll. Sen kommer hela ligan tillbaka och går in och spelar tv-spel och då kollar jag på klockan och den har redan hunnit bli 3 , och då slår det mig , jag har inte ätit än . Jag brydde mig faktiskt inte så mycket om de utan gick och tog ett glas vatten . så nu klarar jag mig yttligare 3 timmar sa jag till mig själv och satt mig vid datorn igen.
Sen vid 4-5 tiden kommer de hem från golf rundan. Mamma ställer sig och lagar pannkakor, jag går ner och äter en pannkaka sen orkar jag inge mer. Jag går ist upp och för omväxlings skull tar jag på mig bikinin och går ut och lägger mig och solar.
Vid 6- halv 7 kommer det gäster så jag går upp och tar på mig kläder igen. Vi sitter och pratar ett tag, sen så bestämmer vi oss för att gå och spela fotboll hela gänget. Det gör vi också, vi går till konstplanen som ligger precis brevid våra hus.
Efter 1 till 2 timmar ger vi oss , vi går in igen och bestämmer oss för att beställa pizza. Jag och mamma åker och hämtar pizzorna , men vi svänger också in och köper hårfärg till mig. hade tänkt göra ljusa slingor nu till sommaren .
Vi kommer hem och alla hugger in i sin pizza , själv äter jag en halv barn pizza sen får inte jag i mig nå mer.
Jag går upp och sätter mig vid datorn igen. Sen åker gästerna, vi säger hejdå , kramas och pussas.
När dom gått går jag upp och hämtar färgen och vi börjar dra ur slingor ur hättan. Vi sitter framför tv och håller på , rätt som det är så ringer det på min mobil , jag kollar på den , det är ROBIN som ringer , min robin .
Jag svarar och får höra hans röst , jag blir alldeles tårögd, och sen så säger han ; åh va skönt att få höra din röst igen, jag saknar dig så otroligt mycket elin . ÅH , jag visste inte vart jag skulle ta vägen . Vi pratar ett tag och han säger att allt är så vackert och att jag måste åka ner dit någon gång. Efter 8 minuter säger han att han måste lägga på för att han snart har ringt för 100:- . Vi lägger på och jag går till mamma och hon får avsluta utdragningen av mina slingor.
Vi går in på bad rummet och mamma geggar in färgen i mitt hår. Och nu sitter jag här. Ska snart skölja ur färgen.
Det vart inge träff med Sofie idag , jag hoppas på att få träffa henne i morgon .


Heladagen idag har jag lyssat på
http://www.youtube.com/watch?v=OQYzj4I2Inc&feature=channel_page

jag är totalt förälskad i den .

Nej nu ska jag nog skölja ur håret.

Det var allt för idag , Kram Eliin

Här kommer resultatet av färgningen

Kommentarer
Postat av: Robin

åååj elin :* jag saknar dig jätte mycket nu och vi pratade faktiskt i 24 minuter och inte 8. Ditt hår blev ju skiiiit fint, jätte fint elin :). jag älskar dig mest din robin.

2009-04-13 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0