Midsommar.. just precis.

Hejsan
Nu sitter man här igen då. Lika sent.
Men men , det är lov och just ja , det är ju midsommar också,
eller ska man säga midhöst. Det är ju svin kallt.
En sväng idag var det varmt ch stålande sol ,
men sen vart det svinkallt och spöregn.


ade jag vid 11-12 tiden , gick upp och åt frukost.
Usch , fy fan för att äta , ät fan liv rädd för att stoppa i mig nått ..
Jag åt iaf lite frukost , Sen kom MIN Älskling, LEJON, och hans
tjej Jenny och deras dotter Amelie. Jag hälsade på dom
sen gick jag ut och satt mig i sol stolen och solade lite,
för då var det as varmt ute och inte ett moln på himmelen.
Har typ mått piss heladagen , inte kul.
Jag vae lite trevlig i kanske 2 timmar sen gick jag in och la mig igen.
Fick ingen ro så jag tog upp min gitarr och spelade lite.
Sen tog jag upp min laptop och satt väl där en timme,
sen var det sill lunch som gällde.
Men jag var fortfsrande mätt sen frukosten.
Men med många om och men går jag ut till de andra och äter lite.
Det skulle jag inte ha gjort .. skulle ha lyssnat på mina om och men.
Efter jag har ätit går jag iaf in till min älskade dator igen och sitter här ett bra tag.
Sen kommer min lilla syster och säger åt mig att det gar dags för mig att få nagel tippar.
Om jag hade gjort det vid ett ställe som gör sånt så hade det gått på 1000 spänn,
MEN , Jessica som bor här har tagit lektioner i det så hon kan det galant så hon gör det på mig gratis.
Det tog undefär 2-3 timmar , sen måste hon börja med middagen.
Hon är inte klar än, så vi ska ta resten imorgon.
Efter att hon hade satt på naglarna så gick jag till datorn IGEN.
Sen var det middag. Det var riktigt gott faktiskt .
Kunde äta skapligt mycke iaf. Efter middagen blev det tårta .
Själv tog jag bara en kopp te med grädde. RIKTIGT gott faktiskt, det rekomunderas.
Efter ett tag så börjas det spelas lag spel .
Jag sitter vid datorn och får vara DJ .
Dom spelar och spelar , och jag spelar på med musik .
Sen så fryser jag allt för mycket så jag går och lägger min i sängen , där jag ligger nu .
Men nu ska jag faktiskt ta mig en titt på insidan av mina ögon lock ett tag.

Men sammanfattningen av midsommarafton 2009 = SÖÖG stenhårt.
Men det var mest för att jag har mått så dåligt.

Vi hörs i morgon

Pusspuss / eeellliinh


Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken fin blogg du har Elin! :) Hoppas allt är bra annars! :)

2009-06-21 @ 01:27:24
URL: http://www.garbomannen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0