Mys helg hos Sara

Gokväll

I helgen så har jag sovit hos Sara.
Det har varit mys.
Igår så åkte vi in till stan för att träffa,
 Kaninmannen( Fredrik ) Och tönten (Emil).
Vi gick först till NK´s julskyltning och tittade, där stod vi ett bra tag.
Sen så berstämde vi oss för att gå och åka skridskor vid kungsträdgården.
Vi hyrde juinte skridskor för det var alldeles för sent så vi åkte på våra skor ist.
Det var jätte kul, vi halkade omkring och hade oss.
Sen så började de bli alldeles för kallt under fötterna så vi började gå mot tuben.
När vi kom till tuben så sa vi hejdå.
När vi kom till Gullmarsplan så kom Sannah dit en stund.

När jag och Sara kom hem till henne så la vi oss i hennes mamma och pappas vattensäng.
I den sov vi i och det var så otoligt skönt. Jag tror jag inte sovit så skönt på länge.
Vi sov till ungefär klockan 10 och så lite då och då. Vi gick upp vid kl typ 14.
När vi kom upp så satt Saras lilla söta liillasyster och bakade pepparkakor.
Vi åt frukost sen så bakade vi också. Tror nog vi bakade minst 3 timmar.
Efter ett tag så tog pepparkaks degen slut så då satte vi oss och bakade lussebullar ist.

När alla pepparkakor var klara i ugnen och så började vi glassera dom.
De vart skit snygga.

Efter det så gick jag Sara saras lillasyster Emma och spelade Buzz, jag ÄGDE ut dom, eller inte.
Kom sist varenda gång..

Efter vi hade spelat ett tag så gick jag och Sara ut med hennes kompis Sofie.

Och nu sitter vi nere i Saras rum och ska se på Eva&Adam.

Dagens;

Bild:
 


Låt:


 

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0