Mitt hjärtas skatt

♥Marcus Mörtberg♥

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket.
Jag får samma underbara pirr i magen,
varenda gång som du pussar mig.
Det är lika underbart varje gång.
Den känslan får mig att le innifrån och ut.

'Jag kan leva vart som helst'
'om du finns här berdvid mig'

Jag trivs så underbar med dig,
och jag vill inte leva utan dig.
Inte med dom känslorna jag har för dig.
Dom är för starka,
 för att jag ska kunna klara mig utan dig.

Idag ( 1/10-09 )
var det 2 månader sen vi vart tsm,
och jag kan bara säga TACK!!
Tack för de här två underbara månaderna.
Jag har mått så otroligt bra,
 bättre än på väldigt länge.

Ja, som sagt
I love you
 from the bottom of my heart,
 and back again

DU ÄR BÄST



Lämna mig inte älskling!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0