ES1A Hippie Dag

Hejsan

Idag hade ES1A Hippie tema och det var skit kul!
Det var inte så hemskt många som var utklädda men endå.
Och sen så är David frisk nu, äntligen säger jag.
David är den enda killen som går i Artist som det kallas som jag går i.
Det är typ 16-18 st i klassen, och det är David och resten tjejer.
Det kommer lite bilder på mig och Sannah nedanför här sen.

Idag så är det en VÄLDIGT speciell dag.
MAMMA FYLLER 40!
Herregud säger jag bara, vissa kanske inte tycker det är så gammalt,
Men det tycker jag,
hon har liksom alltid varit runt 30-39 så länge jag kan minnas.
Och nu är hon 40.
Men jag älskar henne lika mycket för de.
Vill bara säga att jag älskar min mamma och det finns ingen bättre en henne.
Pussar till dig min underbara Mamma, du är bäst !


Nu kommer bilderna;

Jag märkte att kuddarna vi har i sofforna i skolan hade ett sånt här märke.






Min ängel, loveyou

Kommentarer
Postat av: sannah

ajj löööv jåå :)

<3 <3

2009-09-03 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0