Friluftsdag

'När jag väl mår bra så skiter det sig igen.. '

-------♥------

Kom hem för inte så länge sedan från skolan.
Det var friluftsdag idag och skit väder.
Alla ettor skulle springa typ 3 km men inte jag,
för jag har fortfarande ont i huvudet från måndagskväll.
Jag satt på en bänk och väntade på att alla skulle komma i mål.
När alla hade kommit i mål så dansade och sjöng tvåorna och treorna för oss.
Dom var jätte duktiga, det var deras sätt att säga ; Välkommna!
Sen så delades vi in i grupper och så skulle vi ut i skogen och ha kul.
Men jag åkte hem, jag fattar inte ens varför jag åkte dit,
mådde ju dåligt redan från början.
På tuben fick jag sällskap av Gabbe, det var jätte trevligt!

När jag kom hem så lagade Maret mat åt mig och nu sitter jag här!


Dagens FÖRSTA outfit;

 

Dagens ANDRA(och nuvarande) outfit;

 


 





Dagens låt;

http://www.youtube.com/watch?v=cXMobqWhpsk&feature=related



Pusss/ ElinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0