Kvälls mys i regnet vid Juliaborg

Gokväll

Kom in för inte så länge sedan,
har varit ute och träffat Marcus och Jim.
Det regnade väldigt mycket när jag gick,
så jag tog mitt paraply i handen och började gå.
Vi satt där vid dagiset och åt godis och lyssnade på musik.
Eller ja, dom åt godis, jag åt inte så mycket,
jag fick en cola av marcus ist.
Marcus hade klippt sig, och det vart jätte fint!
Jag faktiskt lite rädd att han skulle typ klippa av hela håret.
Men det gjorde han inte, och det var bra.
Vad typ 20 i kvart i nio började vi rulla hemåt.
Vi åkte först och lämnade Jim hemma vid han.
Sen så skjutsa Marcus älskling hem mig.
Vi sa hejdå och redan när jag går innanför dörren,
så känner jag att jag saknar han.

Du är bäst och jag älskar dig!♥


Och för alla som är i stockholm och vet hur vädert är här nu,
så förstår ni nog varför jag lägger upp den här låten nu;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0