Mys mys med lillebror.

Hej igen

Min lillebror Kristoffer som är 8år,
har precis dom problemen jag hade när jag var liten.
Han är jätte mörkrädd och med sin fantasi,
så bygger han upp att han ser massa saker som han tror han ser,
fast dom finns inte där.
Så kan jag t.o.m ha nu för tiden.
Då kan jag ju berätta nu att jag är grymt mörkrädd.
Jag tror på andar och spöken och olika väsen.
Och det gör ju inte saken bättre.
Så när jag är ute och går själv på kvällen,
så är jag inte rädd för att det ska gå en våldtäktsman bakom mig,
jag är rädd att jag ska se en ande eller ett väsen när jag vänder mig om.
Och just ikväll så var Kristoffer verkligen jätte rädd, då menar jag JÄTTE rädd.
Så jag gick och la mig bredvid han, och låg där tills han hade somnat.
Vi låg och lyssnade på hans favorit skiva; Pippi Lånstrump.

Efter han hade somnat tog jag mig en dusch,
och nu ska jag lägga mig på spikmattan.

Godnatt.♥



Till vänster; Kristoffer som sover.
Till Höger; Jag nyduschad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0