Nattvandrare

♥'Den perfekta mannen skulle kunna vara vart som helst i världen,
men han väljer att vara med sin älskade,
för att livet är bättre när hon är vid hans sida'

Gokväll

Jag kan verkligen inte sova, så då tog jag fram datorn ist.
Jag har försökt fördriva tiden med att se film,
först så såg jag Aristocats,
när den var slut så var jag inte ett dugg trött.
Men jag la mig och försökte sova, men det gick inte så bra.
Efter typ en halvtimmes vridning och vändning i sängen,
så tog jag fram psp ( mini playstaition ) och spelade pac-man.

Jag dör, så jag blir förbannad och lägger undan de.
Jag går ner och tar en massa huvudvärks tabletter,
men huvudvärken försvinner inte, det gör den aldrig..

Men men, jag gick iaf tillbaka upp till mitt rum,
satt i en till film, Den här gången vart de;
The perfect man
.
Sen så tog jag min dator och nu ligger jag här.
Filmen är inte slut än, och inte inlägget heller,
men snart så.

Och så i morgon är det Spice Girls tema,
och så har jag och Marcus varit tsm i 2 månader.

Men nu ska jag göra något annat,
för jag har inget mer att skriva.. Haha,
Aja vi kanske hörs i morgon.

Här får ni bilder på filmerna jag såg/ filmen jag ser.
Låten längst ner är en låt från The Perfect Man.
Godnatt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0