Söndag=Slappdag

'Har du blivit snoppad av polisen...?'

Hejsan


Idag så kom jag hem från landet/sommarstugan.
Jag, mamma, Tomas och min lillebror Robin,
vi sov där för att vi hade varit i Örebro hos min moster på"fest".
Det var mysigt och trevligt, god mat och dryck.

Vi kom hem till Stockholm idag kl halv 3,
och direkt efter ett jag kommit hem gick jag ut och träffade Älsklingen.
Sen efter ett tag kom min Emma.
Det var kul, för jag har typ inte träffat henne på en evighet.
Vi tagga och köpte godis, föe Marcus pengar (a).
Det var gott, men sen vart det för mycket för mig så jag vart å må illa.
Vi chillade utanför Vivo ett tag, sen gick vi med Emma en bit.
Vi satt oss i en busskur och myste.
Efter ett tag så skulle Marcus hem och äta,
så jag gick med han en bit sen gick jag till Örbygår'n.
Det var kul, min mobil dog så jag träffade inte älsklingen nå mer den här kvällen.
Sen när det var dags att dra sig hemmåt så tog jag sällskap med Julia.
Vi tog bussen, men vi satt och väntade på den ett tag.
För mig gjorde det inget för vi hade jätte mycket att prata om,
typ allt mellan himmel och jord.
( p.s Julia, om du läser det här, kom ihåg att skicka ditt nr till mig.)

När jag hade gått av bussen gick jag raka vägen hem.
När jag kom in sa jag hej till alla här hemma,
sen gick jag upp och gjorde mig iordning för kvällen.
Men först visade mamma mig vart jag skulle gå imorgon.
Ska sätta in en P-stav imorgon,
ÄNTLIGEN säger jag!!

Aja, men nu ligger jag här, i min säng med datorn på magen,
börjar få riktigt ont i huvudet nu, så det är bäst att säga godnatt.

Här får ni en underbar låt att lyssna på;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0