19 19 19 19 19 19 19 19 19 !!

Godag

Här sitter jag och låter förjävlig,
kan knappt prata för att jag är så hes,
sen så är jag jätte täppt i näsan så då låter det ju ännu bättre..

Vid 8 så kommer Simon hit och vi ska se på Sagan om ringen,
blir första gången för mig, har ALDRIG sätt sagan om ringen, ingen av dom ..
Men har alltid velat sätt, och ikväll ska jag se den :D

Nu har jag nyss varit på donken med Elin och filip,
och snart ska jag till Kina restaurangen men Sannah och Martina

och nyss så ringe Tobias en snabbis :)
Det var jätte kul,
han berättade att han hade varit ute i skogen med tim och plockat svamp och att dom gick vilse,
då hör man ett jätte sött skratt i bakrunden och så är det hans lillasyster stina :)
Och hon är jätte glad för dom ska på Toy story 3 :)

ÅH nu är det bara 19 dagar kvar :D :D
TOBIAS , VI ÄR UNDER 20 STRÄCKET :D :D :D


Här har ni mitt schema för det här året, eller ja iaf för höst terminen



sjuk och sliten :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0