Åter igen, sjuk ..

Gokväll

Idag så vaknade jag med världens smärtor i ryggen och i halsen,
kunde knappt prata i början av dagen..
Jag gick in i huset och åt lite sen så gick jag ut i mitt rum och såg på Alice i underlandet,
men jag såg inte så mycket för jag somnade,
men jag vaknade av att mamma knackade på dörren och frågade mig om jag ville förlja med på bio,
ja det är klart svarade jag, vilken ska vi se,
då svarade hon Toy Story 3. Jag vart AS glad :D

Kan bara säga att ALLA borde se den, den är as bra och jag satt och STOR BÖLA i slutet.

Men nu så sitter jag iaf här inne på mitt rum och väntar på att något vettigt ska hända..


NU ÄRE BARA 20 DAGAR KVAR, SEN ÅKER JAG NER TILL TOBIAS :D ♥

Åh jag längtar skit mycket till jag åker !

Men nu snart så händer det :D



pussssss :* :* :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0