Fortfarande sjuk..

Godag


Nu har jag precis kommit hem från skolan,
kunde inte vara kvar, var för sjuk..
Men jaja, det går väl över förr eller senare :)




Inom kort så kommer det börja en serie här på min blogg som heter:

SANNAH TESTAR

Och nu så har ni möjlighet att tycka till om vad ni vill att sannah ska testa för saker,
det är bara att kommentera vad ni tycker Sannah ska testa för något,
Det kan vara allt till att försöka sno en brevlåda till att försöka stå på händer.
Det kommer komma ett avsnitt en gång i veckan.
Hoppas att ni kommer kolla och att ni vill hjälpa oss att komma med förslag.
Tack på förhand / Elin och Sannah



Idag så äre så att det bara är 18 dagar kvar till jag åker ner till Tobias :)
Jag vet att ni kanske tycker det är lite jobbigt att jag tjatar om det helatiden,
men det är något väldigt stort för mig, så jag kan inte hjälpa att jag skriver det hela tiden.
Men jag hoppas att ni fortfarande tycker att det är kul att läsa min blogg,
och det är verkligen jätte kul när ni kommenterar massa saker :)
Love


Men nu ska jag göra en kopp te och och mysa ner mig till en riktigt bra film,
och hoppas på att Tobias sluter snart så att han kan ringa mig en sväng :)

Pussss på er :*



Kommentarer
Postat av: manliga strippan

hej hopp gummisnopp. jag tycker att sannah ska testa att ställ sig på stan och sjung falskt och ha en skylt framför sig där det står: "för tio kronor slutar jag sjunga.. (för en stund)"

2010-08-30 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0