MÖR

Gokväll



Tjuu, vad händer och fötter :) ?

Kom nyss hem från stan.
Förste så jobbade jag idag, det var faktiskt kul idag :D
efter jobbet så åkte jag till Mikkis älskling,
Jag mötte upp sannah och pernilla i slussen :).
Hemma hos mikkis så var Eira Madde och Julia också :D

Vi var hemma hos mikkis ett tag sen stack vi in till stan,
Vi kom precis när shan banan sjöng skaka rumpa xD

Vi gick till vattnet typ direkt efter det, men Julia och Sannah stannade och tittade,
efter typ en timme så skrev Lina Björn sen kom lina och jesper :D
Efter ett tag så sa vi hejdå till mikkis och alla sen gick vi och mötte linas kusin och en massa,

Sen åkte vi till tanto, men där vare inge drag :P
Så vi drog till Liljeholmen, men där var den jävla Donken stäng,
så vi åkte till årsta fältet och gick hem,
så ju sitter jag här och vill ha pop corn med massa smör..

Jag ska nog hoppa i mjukisar gå in och tvätta av sminket popa pop corn
sen ha Harry Potter maraton :D ska se som många filmer som jag orkar :)

Aja nu ska jag in och ja nu har ju läst vad jag ska göra :)

PUSSSSS :*


FY HELVETE VILKEN GAMMAL BILD :O





DENNA ÄR JU SNÄPPET NYARE ;) Haha TYP 3 DAGAR SEDAN (A)

 


Kommentarer
Postat av: hemlig

moget att gå till vattnet utan mig...

2010-08-15 @ 07:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0