Seeeg dag

Gonatt


Idag så har jag varit så in åt helvete trött så jag vet inte,
Kom hem från nacka kl 14 prick typ,
hade varit med Jocke, Johan, Erik, Danne, ööhm Danne Rock och.. öhm, Oscar (?)
Aja , men det var kul :D
När jag kom hem så lagade jag faktiskt mat och åt :)
Vart Pasta Carbonara eller hur det stavas,
Vid 5 kom min Moster hennes man och en av mina kusiner Ludvig hit och hälsade på :)

Efter att dom hade åkt så åt jag igen :D
Då vart det köttfärssås och spagetti,
efter det så gick jag och träffade Elin, Filip och Lukas,
Vi var nere i parken lite sen då gick vi upp till mitt rum och kollade youtube klipp.

Efter dom hade gått så plockade jag upp gitarren.
Spelade och sjöng lite, sen började jag skriva en låt, men har inte kommit så långt på den än.

Men sen gick jag iaf och duschade, och nu sitter jag här och hade tänkt se en film,
men vette fasiken vilken .. blir väl någon tillslut.

Imorgon blire fest i vällingby, kom alla som vill bara höra av sig.

Aja men ni får ha de så bra :)

Godnatt pusss




Hittade en gammal goding :D love this song , enjoy :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0