Tjo hej

Gomiddag

I går så var jag och cissi och kollade på Inception men en massa.
Den var as bra :D
Och sen så gick vi alla hem till mig och såg film, det vart så att alla slagga här.
Eller ja , det var ju typ bara 3 som sov men men :P
VI klädde ut karl till en Sexy lady ;)
Bilder kommer sen :P

Alla gick med i morse vid typ 12,
jag och cissi sov vidare lite sen gick jag upp,
Lilla gumman cissi sover fortfarande :)

Vid kl 6 idag så ska jag til tc och möta MATILDA :D
vi ska till grönan och bugga :D det ska bli as kul :D
Har buggat sen jag var ca 5 år, så jag har växt upp med det :)

Men nu så har jag inte så mycket mer att skriva :P

JOO just ja :) snälla snälla snälla, kan ni gå in och rösta på mig här ;
http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=yitvy20100804161256hm

Tack på förhand :)





UNDERBAR LÅT; MÅR SÅ BRA UTAV DEN !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du fattar väl att du är sjukt vacker? :)

2010-08-06 @ 01:00:53
Postat av: Elin Hansson

Haha, nja , men tack så mycket :)

2010-08-06 @ 14:34:00
URL: http://eeellliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0