tjoflöjt

Gokväll

hejsan, förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har haft fullt upp.

Idag så har jag varit med Jons och Jocke,
jons var snäll och bjöd mig på burger king,
eller ja, han tvingade mig att äta :P

Sen när Jons och Jocke hade satt sig på tåget hem till dalarna,
så äkte jag hem till Ebbasysteryster B1.
Vi fixade oss lite sen så gick vi till Slussen och mötte,
Pernilla, Jossan, Sara och Sannah,
sen gick vi till ett jätte mysigt café,
Jag beställde en Chai latte fast sannah betalade (a)
Sen satt vi oss ute, lite senare kom Disa jävla snygging.
Vid typ 22:30 gick vi sen åkte vi hem.

När jag kom hem så ringde toby :D
och vi pratade i typ en timme och 10 min det var kul :D

Men nu ska jag fortsätta äta min chips och se på Percy Jackson :)

PUSSSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0