With all my love

Godag


Förlåt för att jag ahr varit så dåligt på att skriva de senaste dagarna.
Jag har varit borta as mycket, så jag har inte kunnat skriva, men nu kan jag :D


Idag så var jag i skolan, vi började 08.30 och slutade 10.00,
Järre värd dag liksom.. nja knappast,
men vi hade iaf danslektion , eller ja det var den enda lektinonen vi hade :)

När jag kom hem så ringde jag Tobias,
Sen så somnade jag,
sen lite senare så ringa Tobias mig :)

Och nu så sitter jag här och försöker lära min hela Guldet blev till sand utantill :)
Det går rätt bra, har ju hört låten nästan hela mitt liv.


Nej men nu saknar jag min Tobias Svensson alldeles för mycket..
Men om 24 dagar syns vi äntligen :)


Vi har fått en ny familjemedlem också,

Belladonna








Kommentarer
Postat av: Jocke H

belladonna? heter inte anthrax sångare så? eller heter han donnabella kanske :D coolt iaf!

2010-08-25 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0