Hemma

Godag


Första lektionen idag var matte ( som jag HATAR pga vissa anledningar )
brukar ALDRIG gå på matte lektionerna, men gick idag.
Och jäklar, läraren har blivit bättre, jag förstår äntligen vad hon menar (y
Fast det kanske är för att vi håller på med fuktioner och det tycker jag är rätt lätt :-)

Imorgon så har vi lucia i skolan och jag ska sjunga en solo vers på "Away in a manger".
Ska bara skriva upp texten på den där grejen jag ska ha på ljuset :-) då blire jätte bra.
Efter skolan imorgon så åker jag hem till dalarna.
Är lucia i byn , äntligen !
Har väntat på det i 17 år. Har aldrig någonsin varit lucia annars.
Var inte ens det på dagis :O
Så nu är det verkligen min tur :D

Nu sitter jag med två toast som jag tänker hugga in på snart,
känner lukten av dom och det gör mig ännu mer hungrig -.-'

Tänkte bädda ner mig till en mysig film och ta en liten tupplur nu,
det skulle sitta fint :)

Skriver när jag vaknar :)


Saknar oskarshamn ..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0