Onsdag

Goeftermiddag


Idag så gick jag inte till skolan för jag hade grym migrän och börjar bli sjuk,
och det är inte bra, för imorgon, fredag och Lördag så har jag lucia upp trädanden.
Eller ja inte imorgon men imorgon så har jag genomrep på lucian i skolan och jag har solo,
så jag stannade hemma för att vila min röst och försöka bli bättre :)

Nu har jag mina älskade naglar igen, hade konstnaglar ( gelé ) från februari till juli sist.
Och nu så har jag gjort igen och det känns så bra :)

Dom vart såhär, det är världens sämsta bild .. men ni ser ju typ iaf :)




Skriver mer sen, men måsta kolla var jag missade iskolan nu .. kram

Kommentarer
Postat av: Boolasimone

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-23 @ 09:38:37
URL: http://boolasimone.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0