Torsdag morgon

Gomorgon


Hejsan , jag sitter här och nötar låten från och med du och spelar Facebook spel xD
Om 3 timmar ska jag upp och titta på Julkalendern.
Mysigt, och så tänkte jag äta risgrynsgröt till frukost :)

Åh :D idag så bestämde jag och Elin (inte jag) att hon ska följa med mig till dalarna inte nu till helgen men nästa :D
För då är jag Lucia hemma i byn :D

Idag (tordag) Så ska jag och Jocke Limmo gå och se på bio :)
Vi ska se på Devil, kommer skita på mig,
men det är lugnt, för det kommer han också ;)

Igår (tisdag) så var jag och mamma å såg på Harry Potter,
blir ledsen när jag vet att det bara kommer en film till sen är det slut ..
För evigt :'(
Vet det låter skit nördigt, men det kommer bli as tomt ju,
men än så länge har jag alla böcker och alla filmer som kommit ut,
har till och med dubletter på vissa (a)
Yepp, jag är en Harry Potter nörd !
Har föresten alla spelen också.. Tv och Dator

Nu ska jag iaf snart lägga mig tror jag ,
annars så kommer jag DÖ imorgon på eftermiddagen ..

Juste , på fredag så ska jag åkta upp till dalarna också :)
För då är det sista lucia träningen ,
Dom har ju övat utan mig varenda gång..
Känns lite taskigt.. men jag har inte råd att åka hem varje helg.

Aja , Gonatt/gomorgon bara välja ;)

Puss



Kommentarer
Postat av: jocke limmo

jävla skit snack. vem va de som inte vågade åka hem efter????? ;P <3

2010-12-07 @ 07:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0