Blir rädd..

Gokväll


Hur ska jag reagera, hur ska jag tänka ?
För på senaste tiden har jag blivit rent ut sagt helt TOKIG i bebisar!!
Jag börjar lee och mina ögon börjar tindra så fort jag ser en bebis.
Och jag känner att jag knappt kan vänta tills jag själv blir gravid.
I mina ögon är graviditeten en så otroligt fin period i livet.
Och jag kan bara inte sluta tänka på när jag själv har ett litet barn i min mage.
Ett barn som växer inne i mig, och jag känner att det är något där inne,
något som rör sig, något som sparkar.
Ja ni ser, jag blir helt tokig, jag försvinner liksom in i min egen lilla värld.
Jag börja till och med gråta i skolan när jag höll i en liksaks bebis..
För då förvinner jag in i min lilla värld och tänker, tänk när jag sitter såhär,
men min egen bebis, jag tänker tyngden på den, jag tänker värmen från den och jag tänker lukten.

ÅH jag blir tokig!!!

http://static.devote.se/gallery/big/20080516/4f05980909020ff523d77a84f300de0f.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0