Hejhopp gummi snopp

Godmorgon


Natten som varit i natt började HELT underbart och slutade skit!!
Jag hadde haft ont i huvudet hela dagen och på kvällen klarade jag inte mer.
Jag kunde inte somna, så jag gick in och tog en dusch, spydde i duschen,
men det gick inge bra för jag hade redan spytt tidigare så jag hade inte så mycket kvar.
Marcus gick iväg och hämtade en Treo till mig,
när jag hade druckit upp den så fick jag lov att spy igen.
Istället för att gå ut i mitt svinklla rum så gick jag upp och la mig i min lillebrors rum.
(Han sover aldrig där så det var lugnt).
Där låg jag och Marcus, och till slut så kände jag att min huvudvärk började lätta.
Så sa jag till Marcus; Om jag har somnat, säg till mamma att han INTE får väcka mig då!
Efter det så somnade jag, och nu sitter jag här, har nyss ätit lita och konstigt nog har jag inte spytt upp det än.
Men nu ska jag gå och lägga mig brevid Marcus (som fortfarande sover) och mysa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0