I väntan..

Gokväll

Hejsan, nu sitter jag här och väntar på att min älskade Marcus ska komma hit,
och göra mig sällskap när jag ska titta på Harry potter.

Har inte så mycket att skriva direkt,
var i skolan idag, det var chill.
Första lektionen hade jag sånglektion och fick en låt jag skulle sjunga.
Jag vart jätte glad för att nu ska jag börja med att sjunga musikal låtar.
Sen fick jag veta att nästa vecka så har jag sånglektion i en timme,
för att jag och Eira ska sjunga en musikal duett från rent.
Det ska bli jätte kul.
Efter min sånglektion så hade jag kör med hela klassen och vi har börjat sjunga ghospel.
Så nu så sjunger vi "Oh happy day", tycker de tär jätte mysigt.

Men nu så är Marcus snart här, vi hörs mer senare.

Här är låten jag sjunger på lektionen :)

Heaven help my heart - från Chess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0