Saknar Marcus

Gokväll


Idag så har jag varit i skolan, det var okej.
Roligast av alla lektioner var matten och dansen.
Matten var roligast på grund av en viss lärare Haha.
Dansen var bäst, känner verkligen att jag kommer ha träningsvärk imorgon.
Sen så har det börjat en ny liten flicka i våran klass, Katarina men kallas för Kattis.

Nu sitter jag här vid datorn och har en massa fågelkvitter bakom mig,
Pappi går loss kan man säga, kvittrar som aldrig förr .

Haha, kanske inte bästa bilden på mig men den bjuder jag på ;)
Här är i alla fall en bild på mig och min kvittrande fågel pappi .


Nu tycker jag att Marcus kan ta och komma hit för nu saknar jag han väldigt mycket.
Men jag får väl gå och spela Harry Potter som alltid ;)

Här är dagens låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0