vad ska man göra??!

Gomorgon


Jadu, då sitter man här, sängen är full så man kan inte lägga sig,
fast är ju inte trött så ä sket man i :P
Nej men har inget att göra så jag sitter och lyssnar på sabaton (L)
Ni ska få höra den underbara låten sen efter jag skrivit klart :)

Jag har suttit här och spelat lite gitarr för Gabbe,
jag vart jätte glad för han tycke jag var jätte duktig,
och han tror jag kommer gå långt :D

Vart jätte glad :D :D :D :D

Imorgon äre bio med Dennis sen fest inne i stan som gäller :)

Men nu så ska jag, jadu jag vet inte men nått ska jag göra :)

Så här kommer låten :D

Puss hare gött :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-30 @ 03:54:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0