S O M M A R L O V ? !

Hejsan
Japp sommarlov var det ja.. NEEJ!!
det känns inte alls som sommarlov.
Inget är som sommarlov, inte vädret, inte sömnen, INGET!
Första dagen på sommarlovet får man inte ens sova ut för man ska till jobbet.
Usch för den här början av sommarlovet.
Sen så känner jag att jag vill ut och springa, men det går inte, för jag tycker inte om att springa på asfalt.
Vill springa runt Glatjärn hemma i vansbro.
Usch va jag saknar Vansbro just nu, vill bara dit och träffa alla, men den 2-13 juli är jag där :D
alla får träffa mig då :D
Nu har jag tid igen att börja blogg på RIKTIG igen :P
Gud va jag hoppas fram och tillbaka men jaja :)

Det här är iaf dagens låt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0