--

Gokväll

Jag tänkte skriva ett till inlägg innan jag ska sova.

Jag kom precis in till mitt rum och det är ISKALLT här :O
Det är 17 grader
( okej vissa kanske inte tycker det är så kallt, men jag är en människa som har 30 grader i mitt rum på sommrarna och sover med duntäcke,så då förstår ni nog).
Och kan ni gissa vem som har stängt av mitt element IGEN ?!
Nej klart ni inte kan för det har jag ju inte skrivit om än,
men det är min Älskade pojkvän Marcus.
Han stänger JÄMT av mmitt element för att han tycker det är varmt,
men sen efteråt så slåt han inte på det igen och då blir det ju iskallt här inne :p

Aja, har iaf satt på elementet nu,
får hoppas på att det blir varmt snart :)

Godnatt allaihopa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0