Måndag

Hejsan

Min dator är knas så kan inte skriva i mitten som jag brukan men iaf.

Idag i skolan så har det barit kulturfestival och alla var så otroligt duktiga :)
Det var typ det enda som hände i skolan så jag har inte så mycket mer att skriva :P

Jag sov hos min älskade Mikkis i natt, snuttgumman. Älskar dig!♥
Hon kom och hämtade mig i Hässelby strand vid typ 5 över elva.
Bussen kom vid 23.25, när vi kom hem så bäddade vi inne i vardags rumet/köket,
och såg på mamma mia :)
Jag somnade rätt fort men jaja :p

Nu sitter jag och har VÄLDIGT tråkigt, försöker få tag på något att komma på men kommer inte på något..

aja pusspuss ♥



Min söta mikkis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0