Fredag

Goeftermiddag

Idag så skulle jag till tandläkaren ,
men när jag kommer in så säger dom att jag inte har tid idag :S
så jag åkte hem igen för att hämta mina saker och då har min älskade hund,
tess sprungit bort .. men som tur var så finns det änglar ,
och hon ringde och sa att hon hade hittat min pärla !!

Men när jag sitter på bussen hem så ringer mamma och då har hon sprungit bort igen ..
Men när jag kommer hem så är hon hemma, det var skönt att se.


Snart så kommer Jocke och Crippe hit och då SKA jag till donken och äta,
lite senare kommer min älskling amanda och ska sova här :)


Och imorgon så kommer det vara den bästa dagen någonsing i hela mitt liv!!
Jag ska och se på AVENGED SEVENFOLD !!!
Fattar ni eller ?! Så fucking underbart !!
Åh kan knappt vänta !!

ÅH !!!

http://www.bestrockpics.com/data/media/18/Avenged%20Sevenfold%20(12).jpg

Jag är ÖVERLYCKLIG !!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0