Mår skit igen

Gokväll


Jag kommer nog aldrig bli frisk ..
nu mår jag skit igen, förstår inte vad jag gör för att det ska bli såhär ?
Äter jag fel ? eller andas jag fel ?
Aja verkar iaf dra på mig allt som finns ..
Får se om jag drar till skolan imorgon , gör det om jag mår bättre..

Idag har jag iaf fått roliga reaktioner när folk fick se mitt hår :)
Har också varit och stått i montern för Scengymnasiet på gymnasiemässan,
stod där fårn kl 16 till 20, skit kul ..
Nej då det var rätt kul, jag och tupp gick till pressbyrån och köpte allt dom hade tror jag .
Vi var så otroligt hungriga..

Efter mässan gick jag och tupp på donken, och det var inte så länge sedan ,
och jag är hungrig igen :O
vad äre för fel på mig ? haha seriöst.

Jag ska betsälla klipp tid, och då ska jag göra sczsczscziiide cuuuuut :D
Det kommer nog bli fett snyggt :)


Jag älskar den här låten med Helloween, videon är inspelad 1988
Lyssna och njut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0