Torsdag

Gonatt/morgon ?


Jag sitter fortfarande uppe för jag skulle egentligen träffa Axel,
men den jäveln svarar inte på sms, lite smått irriterande.
Och sen så är jag inte trött och det är ju jätte bra, är hungrig,
men det är inte bra att jag äter på kvällarna.
Men är ändå, är fruktansvärt hungrig..

Kan iaf säga att jag är grymt nöjd med mitt hår,
Det känns jätte bra och jag trivs med det.
Trodde inte först att jag skulle trivas i det,
var lite rätt först, men det vart skit bra.
Kommer inte ens ihåg att jag var blond för några timmar sedan.

imorgon (idag) så ska jag stå och prata om scengymnasiet
på gymnasiemässan från kl 16.00-20.00.
Kommer inte bli så kul ..
Bara jag som vet varför typ ..
men men livet går vidare, och jag också hooppas jag :)


Nej men nu ska jag faktiskt välja en film sen lägga mig i sängen men mina 4 täcken och mysa ner mig :)


Pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0