Rädd..

Godag


Nu är jag hemma igen, känns som om jag aldrig kommer bli frisk..
Börjar fundera på om jag kankse skulle kunna ha en början till Körtelfeber..
Men men. får väl se hur det blir. Är iaf trött på att vara sjuk..


Imorgon fyller min Älskade Mamma 41 år,
och Josefin min lillasyster kommer hit från Dalarna :)
Så det kommer bli en jätte rolig helg :)


Helgen efter kanske Mikaela kommer hit,
en kompis från dalarna, eller ja jag hoppas hon vill komma :)
Det skulle vara as kul :)


Och helgen efter det så äre så att jag åker ner till
TOBIAS!!!!
och det är om 15 dagar :)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Nej men nu ska jag ner och äta något.
Puss



Pigg men sliten..




Charice Pempengco

Asso, det här är helt sjukt, hon är 15 år!
Hon började sjunga för att kunna betala hennes mammas sjukvård,
för att hennes pappa hade missandlat hennes mamma så groft.

Jag tycker iaf hon awesome !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0