SCREAM 4

Godag


Jag har ett tips till alla Chai Latte lover !!

Jag som själv älskar chai latte och skulle helst dricka det dygnet runt,
men det har jag kappast råd till..
Så vill tipsa er om Da Vinci Gourmet Chai
Flaskan ser ut såhär.
Smakar typ precis som från wayne's.
Man tjänar massor på att köpa denna, en flaska kostar 49 kr
jag köpte min på willys. Flaskan är 187 ml.
(klicka för större bilder)


Såhär gör du:

1. Du tar ett glas och värmer mjölken i mikron eller så kokar du upp.

2. Skumma mjölken med en mjölk skummare eller om du har en ångskummare,

(om du klickar på länken så kan du se hur en mjölkskummare ser ut, den är jätte bra tycker jag,

och koatar bara 9kr på ikea)

3. Häll i lite av chai sirapen och blanda om och drick !

 


 

Ikväll blire förhandsvisning på SCREAM 4 !!!

kommer antagligen skita på mig ..

ska iaf sova hos Nicole så då slipper jag åka hem själv och SOVA SJÄLV !!

Men det kommer bli awesome !!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0