Fradag

Godag

Hejsan alla människor !

Jag har inte kunna bloggat försen nu , har varit borta tills nu .
När jag vaknade åkte jag till skolan för att ha möte med rektorn och några lärare och mami.
Sen efter det så gick jag och mamma och shoppade lite :)
Löning idag you know ;)
Fick ett par skor och ett linne , TACK MAMMA
Skorna var värsta kapet, dom hade kostat 1299, men kostade nu 325.
Så vart fett glad. Sen fick jag ett spets linne för 99:-

När vi skulle bege oss vidare så kom en kille från telenor,
och det slutade med att mamma stod med en Iphon 4 i handen ( gratis )
Hon bytte abonemang till telenor och fick mobilen gratis :)

Efter det så åkte mamma vidare till jobbet men hon droppa mig i gullmars,
för jag skulle till Tatto salongen "Why not" och betala min tatuering jag gjorde där .
Stannade där ett tag med fanny :)

Och nu är jag hemma :)

Skriver senare när jag har lite mer att skriva om :)

Pusssss så länge

Här har ni bättre bild på mitt hår !

FÖRE




EFTER




Som ni ser , mycket kortare. Men det behövdes, och detta var ändå bara en toppning :O
Ska aldrig låta det gå så långt igen.
Men det ser iaf mycket frächare ut nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0