Söndagsmys

Gokväll


Idag så vaknade jag vid halv ett, tyckte faktiskt att det inte var så sent.
Efter jag vaknat så satt jag i sängen någon timme , sedan åkte jag och mötte cissi.
Vi åkte till skanstull och jag solade , fett skönt.
Känns som man får lite sol och värme i den här kylan iaf.

Efter jag hade solat så åkte vi in till Tc och fikade på Waynes ,
det var mysigt, vi satt och pratade om allt möjligt, väldigt skönt.

Innan vi åkte hem så gick vi till hemköp,
jag köpte vanilj te och nudlar med orientalisk smak,
längtar redan tills jag ska äta dom,
jag ska se klart på Amazing Race sen ska jag gå in och göra nudlar,
sen blir det film och en kopp te sen sova :)


Igår så var jag med Igge och Joppe och ja , så var det såhär :P

*Jag sminkade mig som en fjortis
* Joppe har mina underkläder på sig.
*Jag sminkar av mig halva ansiktet
* Vart en musikvideo













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0