Jobb = Pengar = RESA !!!

Godag


Nu sittar jag hemma och lyssnar på
Do it like a dude - Jessie J
Och det enda jag kan se framför mig när jag hör den är Ida windahl när hon dansar till den!
Jag tycker låten är fett bra. Tycker inte ni det ?


Som sagt så vill jag så grymt gärna åka utomlands och det är bestämt nu.
Håller på att leta alla jpbb som finns i min närhet för att få ihop vart enda öre!

Här är lite bilder från hotelet vi tänkt åka till :)






SÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TAGGAD :D

Och vi hade också tänkt om någon mer ville följa med.
VI hade tänkt åka den 25 november till den 9 december,
alltså 2 veckor, hör av er om någon som känner mig och Ebba vill följa med :D


PUSS

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jobba lite extra så kan du betala en plats åt mig också då :D

2011-03-22 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0