Tisdag

Godag

Idag så hade jag NP i matte , det gick ju som det gick ..
Men man kan inte göra bättre än sitt bästa.

Efter NP så åkte jag in till stan till Dansens hus och kollade på någon dans grej .
Kommer inte ihåg så mycket av den, för jag somnade.

Nu är jag iaf hemma och kollar efter billiga flyg till Magaluf i sommar. Hittar några, men är tacksam för tips :)

Trots det tråkiga vädret så mår jag faktistk bra,
Detta vädret kanske behövdes en sväng.
Fast nu tycker jag allt att värmen ska komma tillbaka.

Nu har jag inte så mycket mer att säga just nu , men ska försöka slänga in ett inlägg eller två senare :)

Här får ni en underbar låt att lyssna på!







Jag mår bra idag :)

Kommentarer
Postat av: ååååååååååååh

sluta va så jävla snål och köp en biljett bara

2011-05-19 @ 07:07:51
Postat av: Elin Hansson

SV till Ååååh: Klart jag skulle köpa en biljett om jag hade pengar men har inte det serru

2011-05-19 @ 22:01:28
URL: http://eeellliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0