Torsdag

Godag

Igår kväll så vart jag äntligen klar med mitt rum :D
Gick väl och la mig vid kl 2 i går kväll , då var jag klar med allt.
Hade packat i kläderna och allt garderboen och byrån.
Det finns såklart mer saker att göra, men det mesta är klart.

i morgon så blir det att köa till idol :)
vet inte riktigt vad jag ska sjunga än, men kommer väl på det snart.

Jag behöver hjälp med en sak ,
i mitt rum så ska jag ha en fototapet på Marilyn Monroe och vet inte vilken så vill ha hjälp.

1.


2.


3.


4.


Hjälp !! alla är så grymmmmt snygga !

Tack på förhand , pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

4

2011-05-05 @ 15:36:26
Postat av: Anonym

1 an eller 4 an

2011-05-05 @ 16:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0