Godmorgon lördag

Godmorgon ! Idag vaknade jag utvilad och pigg på att gå ut och gå eller så, så kanske tar en promenad runt Haga senare. Ligger iaf i sängen just nu och dricker mitt favorit kaffe och fortsätter kolla på The Holiday, då jag inte kunde hålla mig vaken hela filmen igår. När jag gör mitt kaffe så använder jag mig av Löfbergs Etiopien och jag tar 4 koppar vatten och 8"koppar" kaffe så det ungefär blir som espresso, sen har jag faktiskt i en liten knivsudd med vaniljpulver, så blir det lite som en vanilj latte fast inte så söt. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla på filmen och kanske måla naglarna nu när det är helg och man får ha nagellack! Sen får man se vad dagen har att bjuda på ☺️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0