Mys

Idag var det som sagt otroligt jobbigt att kliva upp ur sängen men det gick väldigt bra under dagen iaf. Dagen rullade på väldigt bra, gick otroligt fort. Efter praktiken så åkte jag hem till mamma och myste med sötnos valparna, sov där i soffan en sväng också, otroligt skönt. Efter kl 17 kom också min andra hälft och myste en sväng med valparna sen åkte vi hem.
När jag kom hem så åt jag sen gick jag en sväng och handla och då var det 10-pack rosor för 29 kr och då kan man ju inte motstå. Jag får alltid en sådan mys känsla när jag köper blommor och får fixa till fina buketter i fina "vaser", jag brukar återanvända glasburkar och metallburkat från tex vitabönor, tycker det blir väldigt fint som vaser och liknande. SÅ när jag kom hem så fixade jag till rosorna och började städ i rummet. Och nu sitter jag här och hela jag bara sprudlar av en myskänsla när rummet är städat, ljusen är tända och jag sitter i sängen och bara njuter. Men nu så ska jag plugga till provet som vi ska ha i choklad på måndag.

Här är en samling bilder från dagen.

White lady tårta
 
 Choklad tråta
 
 Gose plutten Tiger
 
Rummet före
 
OCH rummet EFTER
 
 
 Ett glas hallonvatten och mina fina blommor får avsluta detta inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0