Sjuk igen..

Hejsan

Jag kan inte fatta de, jag är sjuk igen.
Eller rättare sagt, fortfarande.
Och jag hatar att vara sjuk,
för då får jag inte träffa Marcus..
Iaf inte nu, för han är också sjuk.
Och om vi träffas varje dag,
så kommer vi aldrig bli friska.
Så det suger lite.
Har iaf varit hemma heladagen idag.
Blir nog kanske hemma i morgon också.
Iaf om jag fortfarande känner mig såhär.

Alltså just nu känner jag verkligen att jag saknar Julia Sixtensson
Min lilla gumma du är så saknad så du vet inte.
Vill att det ska vara Idol-finalen nu så du kan komma nu.
Vi kommer få så otroligt roligt när du kommer.
Du och jag i mitt lilla hus. Längtar !!

Här får ni dagens låt som jag har nötat den senaste veckan  ;


Kommentarer
Postat av: Juliaa

Jag saknar dig också gumman!

Kan knappt bärga mig tills jag kommer :D

ÄLSKAR DIG!!<3

2009-10-06 @ 11:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0