Usch å fy å blä..

Gokväll

Här ligger jag i sängen, ser på Desperate Housewives,
Är hungrig och hostar snart hål på halsen.
Och problemet är att, jag kan inte göra något åt hungern.
För jag kan inte äta, eller jo ibland, men inte jämt.
Och halsen, det blir inte ett dugg bra, fan också.
Så jag var iaf hemma från skolan idag igen.
Har hostat hela dagen, och det gör lika ont varenda gång.
Men jaja.

Idag så var jag ju som sagt hemma,
riktigt tråkigt och ensamt..
Men kl typ 4 kom Min älskling marcus hem med min lillebror.
Så han var här ett tag, sen så åkte han hem.

Senare kom Sannah och hälsade på mig,
det var trevligt, vi träffade Marcus också.
Min Älskling. Och Det som är så hemsk,
det är att jag får inte pussa han,
för då kommer jag aldrig bli frisk,
för han är också sjuk,
och det har varit fram och tillbaka.
Först han han varit sjuk, sen vart hn frisk,
och då vart jag sjuk, sen när jag vart frisk,
vart han sjuk och så vidare och så vidare.

Och i dag så fick jag reda på att jag skulle gå till en akupunktör i morgon.
Jag kommer äntligen bli bättre, hoppas jag iaf.

Men nu ska jag sova, det är skolkort o morgon,
 och jag vill inte se helt död ut precis.

Godnatt och sov gott.




Kommentarer
Postat av: Nathalie [ F O T O B L O G G ]

Otroligt fin blogg!



Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-10-07 @ 17:50:21
URL: http://nathalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0