Fifti fifti.

Hejsan

idag har det vart såhär att halva dagen har sugit stenhårt
och andra halvan varit underbar.

Första halvan av dagen har jag haft så äckligt ont i huvudet
så jag var inte med på typ någon lektion.
Vid lunch gick jag, Sannah och Antonina till donken och åt lunch där.
Vi tog en varsin "lilla meny" eller va det heter, fast alla tog en exta chees burgare.
Det var soft för mig och Sannah för det var Antonia som bjöd.
Efter lunch så hade vi dans men jag palla inte så jag satt och kolla på,
och drirekt efter lektionen gick jag till sofforna, la mig och somnade.

Tog bussen hem med Totte när vi slutat, gick av vid Juliaborg,
och när jag kommer upp från busshållsplatsen så ser jag,
den underbaraste människan jag vet, nämligen Marcus min älskling.

Och här börjar den underbara halvan av min dag.
Vi gick först och mött Jesper för att Marcus skulle lämna en väska till Jesper.
Efter det åkte vi hem till mig och bara chillade.
Vid kl 18.00 SKULLE Marcus hem och käka,
men han åkte hem typ 18.38 kanske ?.
Inte för att det gjorde mig så mycket men,
för hans mamma så gör det de.
Vid 19-20 kommer han hit igen.
Och vi gör förtfarande samma sak,
bara ligger i min säng och chillar
Han skulle egentligen åka hem kl 21, men fick stanna till 22
för att idag har vi varit tsm i en månad!!
Han åkte hem vid 21.48 typ och nu ligger jag här,
i en obäddad säng med datorn på magen och lyssnar på musik.
Men jag tycker iaf att dagen har varit rätt bra,
men slutet av dagen har varit bäst.



Jag och Sannah, DU är min bästa vän!!


EN Månad med älskling idag, loveyou!!

Dagens låt:

http://www.youtube.com/watch?v=DntmcaYPv5A



Pussssss / ElinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0