Nya tag

Hejsan

Förlåt, det har varit lite dåligt med inlägg nu ett tag.
Men nu äre nyatag igen, nu så ska jag börja skriva offtare.

Idag så var jag i skolan, inte heladagen för jag fick en äcklig huvudvärk.
Jag palla seriöst inte vara i skolan så jag åkte hem vid ett.
När jag gick av bussen vid Älvsjöstation så träffade jag Kevin.
Det var inte igår kan jag säga. Vi skulle på samma buss så vi tog sällskap.
Vi bor typ bredvid varandra så vi tog även sällskap från bussen hem.
Vi sa hejdå vid korrsningen och gick åt varsitt håll.
När jag kom hem satt Marcus och väntade på mig.
Då vart jag glad, men huvudvärken gick inte över..

Jag höll på att frysa ihjäl så vi gick in och satt oss vid dator.
Lite senare så gick vi ut och träffade Jesper och Gabbe.
Vi satt nere vid kaninburen ett tag sen så åkte vi och köpte läsk och chips.
Jesper betalade så det var bara att tacka och ta emot.
Efter ett tag så sa vi hejdå och åkte där ifrån.

Jag och Marcus åkte hem till mig, men Marcus stannade bara typ 10-15 min.
Han skulle hem och äta. Jag vet inte om vi ska träffas senare,
det ska vi säkert inte, för jag måste plugga..

Pallar seriöst inte. orkar inte med skolan just nu.
Mår för dåligt för att hänga med. Om jag kunde välja bort;

Dans
Teater
Datakunskap
Engelska
Matte
Svenska
Samhällskunskap

Jag svär jag skulle göra det direkt.
Jag pallar inte alltså.








Kommentarer
Postat av: Jocke

Engelska ska du inte välja bort Elin! Ett av de ämnen du har mest nytta av i framtiden!

2009-10-02 @ 00:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0