Jobb jobb jobb

Gomiddag


Igår så var jag på grönan och buggade,
ska jag ALDRIG göra igen, jävla sur gubbar..
Aja om jag ska dig så ska jag och farfar dit :D

När jag kom hem från grönan så gjorde jag mig iordning,
och sen så åket jag och Cissi till rålis,
vi stannade där typ i en och en halv timme sen åkte vi igen.

När vi kom hem, eller ja vi hann inte hem för vi igick av vid tussmötevägen,
och träffade Gabbe dennis joel och karl.

senare så gick jag, cissi dennis och gabbe hem till mig och såg på rec 2 .
Han inte så något för jag somnade, men det var ju lika bra det ;)
HATAR skräck filmer, asso ni förstår inte, det är hemskt.

Man aja, nu ska jag snart och jobba, sen ska jag och Cissi iväg och träffa rätt så många från skolan :)

Pussss hej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0