Snälla låt tiden skynda på

Gokväll


Idag så har det varit den värsta dagen i mitt liv,
jag kunde inte sova på hela jävla natten för att jag hade världens migrän anfall..
Så vid typ halv tolv så fick jag gå ner till min ackupunktör,
så han vick sätta i lite nålar i mig och knäcka nacken och ryggen på mig.
Det vart inte bra direkt, men jag kunde iaf sova när jag kom hem,
det kunde jag ju inte på hela kvällen..

Men iaf sen vid halv sex så åkte jag och mamma till älvsjö på handledar kurs,
det var AS tråkigt men nu snart får jag iaf övningsköra lagligt :)

Nu är det bestämt,
OM 32 DAGAR ÅKER JAG NER TILL OSKARSHAMN OCH HÄLSAR PÅ TOBIAS :D
ÅH va skönt det ska bli att äntligen få träffa dig,
har känt dig i minst 4 år och inte fått träffa dig,
men nu ÄNTLIGEN händer det :D

pussss



enjoy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0