Tisdag

Golunch


Jag och Sannah har fått ett skit bra förslag till serien;

SANNAH TESTAR


Och det kommer också bli första programet,
det har inte blivit filmat än, men det kommer.




Idag så har jag inte gjort något speciellt,
jag vaknade väl för 20 min sen och kl är nu 13.21 Hihi,
men är man sjuk så är man ..
Fast vara sjuk är inte kul :(
Det kan vara skönt ibland om man verkligen inte vill till skolan,
eller om man verkligen inte vill till jobbet,
och är det typ som om Gud skulle ha läst dina tankar :p


Nu ska jag se på Hachiko: A Dog's Story

Finns på mobilen,


TOBIAS, 17 dagar kvar, inte långt kvar nu,
hör av dig till mig när du slutat !

Pussssss





Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara kläder du har!!!

2010-09-02 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0