Från mitt hjärta




Mikaela Rofhök

Gumman , jag vet inte vad som hände som gjorde att vi inte hörde av oss så mycket till varandra.
Men hoppas det blir bättre nu, det måste det bli. Gumman min.
Åh som du sa kommer ALDRIG glömma när vi skurade golvet i lobbyn på donken,
och så dansar och sjunger jag så får man höra;
Elin , folk tittar..
HAHAHAHAHAHA tror jag aldrig skrattat så mycket i mitt liv :)
Blir helt varm i maken bara jag tänker på det.
Nej , donken var inte detsamma utan dig. När du slutade gick det utför helt för mig.
Fy satan va jag saknar dig :(
Det gör ju nästan ont ju.. Måste verkligen verkligen ses snart ..
Imorgon ? (a)
Det måste bli du och jag igen hjärtat, tillsammans klara vi allt!!
Vi klarade allt hemskt på donken tillsammans,
men när någon av oss inte var där klarade vi ingenting.
Du vet att du ALLTID kan ringa mig eller vad som helst när du känner att du behöver någon att prata med ,
eller bara ha någon som lyssnar på allt du vill slänga ur dig.
Du kan också ALLTID ringa mig och be mig komma någonstans om du vill ha en kram :)

Jag älskar dig gumman !



LÄS HENNES BLOGG :D 
http://mixyyy.blogg.se/





Kommentarer
Postat av: Patrik...typ!

sv: visst är hon de! och fräsch :P

Tack desamma! o fin var du ;)

2010-12-09 @ 17:36:44
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0